2/01/2017

 

Cześć kochani!

Dzisiaj witamy nowy miesiąc, więc uznałam, że to dobry moment na publikację pierwszego posta na blogu. Ostatni raz pisałam tu 3 lata temu - mam nadzieję, że tym razem mój zapał do bloga nie zniknie tak szybko. Nie wiem jeszcze dokładnie jaką formę pisania obiorę, czy będą to same zdjęcia i opisy stylizacji czy bardziej posty tego typu z konkretnym wpisem. Może wy mi powiecie co byście chętniej czytali?:) Moja motywacja do działania jest na odpowiednim poziomie, chociaż czasu trochę mniej niż te kilka lat temu, ale damy radę. Dużo pomysłów na zdjęcia, nowe projekty, współprace... 
Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej. 

Ostatnie efekty pracy z  Magdalena M Photography 


sukienka: H&M | biżuteria: Happiness Boutique





8 komentarzy:

  1. no siema czajka

    OdpowiedzUsuń
  2. wyreguluj brwi ba słabo wyglądają :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie używam odżywki na porost brwi i rzęs przez co ich nie reguluje. Chce żeby się zagęsciły bo pewnego razu jedna kosmetyczka troche za bardzo mi je wyskubała :P

      Usuń
    2. Tez mi ostatnio ujebala pol brwi :/ co za odzywki uzywasz?

      Usuń
  3. Przykro mi, ale wyglądasz na tych zdjęciach strasznie grubo na twarzy. Fotki na insta są lesze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia i blog ;)

    lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń